Топ 15 - Най-четени книжни мнения за 2019

Принципно нямах идея да правя подобна публикация, но подобен пост на Любен Спасов от https://bookadventureclub.blogspot.com ме провокира и ето, че се размърдах. Аз обаче смятам да ви покажа и реални статистически данни. Според Гугъл, разбира се, а доколко те са достоверни не съм сигурен. Но са някакъв показател, все пак.
Обясненията би трябвало да са излишни. Представям ви петнайсетте най-четени (или по-точно посещавани линкове на) книжни мнения, писани през 2019-та в блога ми.
















За да видите изображенията с инфото, ще трябва да ги разгледате след посочване с мишката ;)
Малко или много повдигнах мистериозното було, покрило посещаемостта в блога и сега на всички ви е ясно, къде колко е цъкано. Виждате, че нещата не са кой знае колко впечатляващи, но и на малцината проверили текстовете ми, искрено благодаря :) Правя го преди всичко заради себе си, но без тях, може би досега да съм спрял.
Ако искате да видите мнението, за която и да е от книгите в класацията, можете да кликвате на линковете. С което е възможна промяна на статистическата подредба, но не и на световния ред.
Весело посрещане на Новата година, приятели!

Коментари