Не ви се вярва, че съществуват? Определено не бяха в изобилие, но ви уверявам, че филмите, излезли през 2020-та година, които си струва да бъдат гледани, все пак ги има. Долу-горе се пада по един читав на месец, но аз включвам в тази класация всичко, на което драснах положителна оценка в IMDB. И така ги закръглих до двадесетина, да има все пак и някакъв читав вид цялата работа.
Между другото прегледах доста класации с най-доброто от филмовата 2020-та и смея да кажа, че някои от заглавията, които ще ви представя тук, не се срещат в другите подобни подредби. Което ще рече, че или имам дяволски уникален вкус, или пък може би нищо не разбирам от кино. Вие ще кажете в коментарите, ако ви се занимава да се обяснявате, разбира се.
Ето ги и избраните двадесет:
20. Bad Boys for Life
Добре, добре, не се нахвърляйте остро. Знам, че това не е хубав ХУБАВ филм, като лесно може да попадне и в класация с най-големи простотии. За мен обаче бе забавен гилти плежър, пък и прекалено много си обичам първите два филма от поредицата. Уил Смит и Мартин Лорънс все още не са за изхвърляне.
19. On the Rocks
Леко романтично филмче без претенции за каквото и да било. И все пак темите, които засяга никак не са маловажни, пък и са засегнати по много добър начин. А и прекрасното изпълнение на Бил Мъри не е за пропускане.
18. Voces
Испански хорър, който въпреки, че ни представя доста клиширан сюжет, то много от най-мазните клишета са избегнати по хитър и неочакван начин.
17. Possessor
Много странен хорър. Но това и го прави толкова любопитен. Добро попадение не само за жанра.
16. Sputnik
Братята руснаци обадиха супер читав сай-фай хорър. Не го пропускайте!
15. News of the World
Том Ханкс играе във филм на Пол Грийнграс. Жанрът е уестърн. Единствено може да имате проблем с темпото, всичко друго е OK.
14. Sonic the Hedgehog
Това филмче ме изненада повече от приятно. Най-много се прехласнах по изпълнението на Джим Кери, но причините да го изгледате са не една и две.
13. The Hunt
Ловът е кървав, непредсказуем и шокиращо изтрещял.
12. Borat Subsquent Moviefilm
Пълна простащина. В най-добрия възможен смисъл.
11. Palm Springs
Комедия, правена с акъл. Анди Самбърг е железен.
10. The Way Back
За този филм, оказва се, не ме е мързяло да пиша. Мнението ми - СЕ НАМИРА ТУК.
09. Tenet
Гледали сме и по-добри неща от Кристофър Нолан. И все пак - това е Кристофър Нолан, по дяволите! Филмът е прекрасен блокбастър.
08. The Invisible Man
Невидимия може и да не го зърнете лесно, но че филмът има качества е забележимо отдалеч.
07. Sound of Metal
Силна драма за внезапната и нежелана промяна в живота.
06. Extraction
Брутално луд екшън. Ако отстъпва на "Джон Уик", то е с мънинко.
05. Greenland
За пореден път си припомних колко добър актьор е Джерард Бътлър. Ако искате стойностен филм, в който има апокалиптична атмосфера и добри ефекти - ето ви.
04. Let Him Go
Тук ще видите какво могат да направят хора на честта за семейството. Кевин Костнър размахва пистолет. Злато.
03. Soul
Уникален саундтрак. Уникална атмосфера. Изключително затрогваща и забавна история. Задължителен!
02. The Devil All the Time
Тежък, мрачен и песимистичен. Не вярвам да ви трябва нещо повече. Пък и да ви трябва - тук най-вероятно го има.
01. Another Round
Може ли контролираният алкохолизъм да се превърне в успешен начин на живот без последици? Със сигурност не. Но не пречи да се пробва...
Мадс Микелсен е блестящ, дами и господа.
Много благодаря! Ако знаеш последните дни какви глупости съм гледал, а то имало толкова пропуснати бисери.:)
ОтговорИзтриванеПак заповядай :) Само се надявам да не те подведа... много ;)
ИзтриванеНяма страшно, аз още предварително филтрирах хоръра.;) Снощи отметнах News of the World и беше доста добре.
ИзтриванеИма и други попадения, ще останеш доволен значи :)
Изтриване