Honor MagicWatch 2

Набързо ще ви представя преките ми впечатления след шестдневна употреба на Honor MagicWatch 2. Смарт часовникът къса нерви, брутален е. Това бързам да си го кажа, за да няма никакво съмнение по въпроса. Единственото, което може да спре човек да си го купи е цената, която признавам не е ниска. Но от друга страна ако сравним устройството с преки конкуренти, като Самсунг, Гармин или Ейпъл, то парите, които ще трябва да отделите за него са си направо прилични.
Защо ми харесва ли? Има прекалено много функции, които намирам за полезни. Също има и прекалено много функции, които имат смисъл и ги ползвам.
Вече два пъти тичах по половин час и данните, които ми предоставя часовникът са изведени чисто, разбираемо и ми изглеждат и достоверни. Изминато разстояние, изгорени калории, пулс - все неща, които е добре да знаем. Особено сърдечния ритъм по време на бягане. Благодарение на GPS-a пък имаме и информация за маршрута, по който сме минали.
Пада си и по хигиената - след тренировка задължително е с мен под душа.
Признавам, че това са стандартни неща, които много смарт часовници могат. Тук обаче имаме и свободно място, което е два гигабайта. И най-големият кеф - можем да си качим MP3-ки директно на джаджата. Аз притежавам блутуут слушалки, които с лекота свързвам със Honor MagicWatch 2 и съм готов за тренировката, без да мъкна смартфона.
Изненадах се, когато установих, че докато тичам, съм съпроводен от гласов асистент, който периодично ми съобщава важни данни. Изминато разстояние, както и за какво време и най-ключовото - моментен пулс, което може да ни даде насока дали да намалим или забързаме ритъма. По този начин тренировката се получава изключително пълноценна, като не се налага човек постоянно да гледа дисплея на устройството си.
Не ме питайте дали ще получавате нотификации. Honor MagicWatch 2 46мм е снабден с високоговорител и знам, че когфато е установена връзка с телефона, можете да провеждате разговори. Аз обаче не съм го взел за това. Всички тези неща мога и ще ги правя със смартфона си.
Готин момент при умния часовник е непрекъснатия мониторинг на сърдечния ритъм. Още по-готин момент е обаче този с улавянето нивата на стрес. Глезотийка си е, но много ме радва. Следенето на съня също присъства като функционалност. Лично на мен обаче ми е доста неудобно да спя с часовника, но за щастие притежавам Huawei Band 4, така че и за спането си ще имам яснота.
Honor MagicWatch 2 освен функционален е и много красив. Това е аксесоар, създаден да ви върши работа и да изглежда ефектно. През приложението Huawe Health, освен че ще можете да теглите и сменяте watch faces, ще отключите и всички възможни настройки и функции на джаджата. И не се притеснявайте за батерия - ползвам го вече 6 дни и не стигам до потребление от 10% на ден. Часовникът е скандален.
И ако някой все още се чуди - показва точен час ⌚

Коментари