Huawei Band 4


Фен съм на Huawei вече от над три години и половина. Тогава си купих смартфона Honor 7 Lite, с който съм и до ден днешен. Да, машинката кара четвърта година и съм решил да я сменя, чак когато започне да ми създава главоболия. Но освен, че ползвам телефон от марката, аз познавам и още поне десетина човека, които са предоволни нейни потребители, сред които колеги и роднини. Не съм чул оплаквания от когото и да е било от тях. Говоря само за смартфони и да, колкото и невероятно да звучи, това си е самата истина.
Отскоро се сдобих с нова джаджа, дело на Huawei, която се нарича смарт гривна и искам да ви споделя някои впечатления. Моделът на устройството е Huawei Band 4 и нейното предназначение е да брои крачки и да изчислява изминато разстояние, но има и още доста добри функции.
Дизайнът ѝ е добър, но общо взето всички подобни джаджи си приличат и тази не прави изключение. Но определено изглежда стилно. Удобство е, че се разглобява лесно, като след като премахнем каишката (по указания в инструкциите начин) откриваме и накрайникът, който е достатъчно да пъхнем в USB порт и така започваме да я зареждаме. Между другото вече я ползвам над четири дни и половина и е на 47%, така че без проблем батерийката ще държи по седмица.
Гривната следи пулса. Решавате да си проверите сърдечния ритъм и нямате проблем - резултатите са доста точни. Устройството следи съня ви и го анализира. Тук също съм доволен, защото на малкият му 0.96 инчов дисплей излиза само времетраенето на спането, но след свързване със смартфон, на GSM-а ви ще се покажат подробни данни затова колко е траел лекият, дълбокият, БДО сънят или пък дрямката ви. Аз лично се уверих, че резултатите са читави.
Смарт гривната проследява спортните ви упражнения и аз затова я и купих. Тичах около четири километра на разграфено поле и бях изумен от показанията. Все пак устройството няма вграден GPS, а резултатът бе смайващо точен. Има и програми за ходене и колоездене, така че всеки спортуващ да остане доволен.
Приложението, което трябва да имате на смартфона си е Huawei Health. Свързването с гривната е елементарно и става посредством блутут. След това вашият фитнес тракер ще изпраща всякакъв вид информация до умния ви телефон, където да можете да разглеждате и анализирате на голям дисплей.
Джаджата е водоустойчива. Засега само се къпах с нея и проблеми естествено нямах. Въпреки, че когато от душа се удряха в дисплея падащи капки вода, понякога го активираха.
Гривната има и още глезотии, за които няма да пиша, но важното е, че затова, за което я взех, тя ще ми върши чудесна работа. Брои крачки акуратно, следи пулса и качеството на съня и по всяко време ви показва часа, като можете да си персонализирате началния екран по ваш си вкус. А цената, на която ще се сдобиете с този качествен продукт си е много добра. Смело можете да заложите отново на Huawei.

Коментари