Кратки мнения за хорър филми (Част 2)

Заглавията, разгледани в първа част може да намерите на ТОЧНО ТОЗИ ЛИНК. Имайте предвид, че филмите са вече поостарелички и за актуалност не може и дума да става. Гледал съм ги отдавна, като и мненията ми са писани тогава. Няма да рредактирам нищо, защото както винаги за мен най-важни са оценките. По тях ще се ориентирате най-добре кое ми е допаднало.

Bug (2006)
Имаше точно една причина да гледам тази глупост - Майкъл Шанън. Невероятен талант, който аз забелязах от уникално силния "Boardwalk Empire".Участието му в "Bug" ме подмами и подлъга жестоко очакванията ми. Заглавието представлява някакъв нещастен опит да психира зрителя, но гръмко се проваля.Тоталният застой, както и липсата на нещо смислено, повлияха за негативното ми мнение.
Лична оценка: 3/10

Session 9 (2001)
Наистина скоро толкова тъп филм не бях гледал. Дори изцвъкването на случайна чайка отгоре ми, би било по-приятно изживяване от гледането на тая кретения. Това е катастрофолна зле скалъпен идиотизъм. Той е остро спрял. От гледането му би трябвало да се психирате, да ви полазят тръпки. Но е много по-вероятно да заспите. На всичкото отгоре и ще се пукне от евтиния.
Лична оценка: 1/10

Naboer (2005)
Директно от Норвегия. И направо върху нищо неподозиращите ни кратуни. Филмът е поредната слаба психо-атака. Добрата новина е, че е по-добър от "Bug" и "Session 9" взети заедно - тук поне ще се насладите на чифт хубави цици. Лошата е, че не е хубав. Има замисъл, има малко кръв, но не свърши основната си цел - нито веднъж не ме стресна.
Лична оценка: 4/10

Exorcismus (2010)
Крачка напред, спрямо предните заглавия. Бебешка крачка обаче, нека се уточним. Тук дъ Девил химселф се вселява в палавата Ема. Клишетата са налице - случват се странни неща; родителите не вярват на глупости за обладаване; после пък вярват; смърт; поп; екзорсизъм. Най-яките сцени са точно тези, в които ни показват вкзорсизма - ня няколко пъти настръхнах. Добре структуриран, филмът страда от много лош порок - недобре обмислен край.
Лична оценка: 6/10

Captifs (2010)
Ръка им стискам на франсетата задето ни предоставят пореден силен филм. Спретнали са страхотен ужас с няколко фрапиращи сцени и нестихващо напрежение. Сюжетът е праволинеен, но изпълнението пък без грешка. Стегнат, добре заснет и с герои, за които да ви дреме. Едновременно увлича и поразява с реалния си брутализъм.
Лична оценка: 7.5/10

Salvage (2009)
Харесвам такъв тип филми, в които до един момент не се знае кое защо се случва. Има щипка мистерия в историята. Какво всъщност става: дъщеря на гости при майка си; отцепен район; паника; военни; убийства; кръв. Към края всичко се разплита и не бих го нарекъл най-оригиналното нещо на света, но подходът към направата на филма си заслужава добрите думи.
Лична оценка: 6.3/10

Засега спирам дотук, че станаха доста ужасите. Обещавам, че тази поредица ще продължи. По-нататък ще разглеждам и актуални продукции.

Коментари