30 любими филма от последните 30 години, представени в 30 дни (Ден първи)

Това е фейсбук инициатива, която ми хареса от раз. Повечето хора, които участват просто публикуват постер на любимия си филм без да се обясняват излишно. Кое да не му хареса човек?

Аз също не виждам голям смисъл да обяснявам защо дадено заглавие ми е любимо. Това е напълно субективно и го свързвам с опит за описване на усещане.

Избрах вече 30 заглавия, които ме кефят зверски. Не, няма да включа филми, които да крещят "вижте ме какъв невероятен и изтънчен вкус притежавам", няма да съм толкова лицемерен :) Това ще са продукции, които съм гледал все по няколко пъти и мога да гледам отново, когато си поискам, без това да се отрази на изпитаното удоволствие. Някои от тях критиката ги намира за абсолютно неприемливи. Мен не ме бърка.

В този ред на мисли това няма да са най-добрите филми, кото съм гледал за посочения времеви период. А тези, които ме радват най-много по знайни и незнайни причини :)

#30days_30movies_last30years

№30: Mission: Impossible - Fallout (2018)
Постер:

Коментари