Маркъс Зюсак - "Аутсайдерът"

Казвам се Камерън Улф.
Момичетата не си падат по мен.
Имам акъл донякъде. Ама не е много.
По-големият ми брат Рубен ме вкарва в сума ти бели.
Аз вкарвам Руб в бели, колкото и той мен.
Това съм аз.
Камерън е безнадежден, окаян и дори достоен за съжаление. Голямото му желание е да срещне момиче, макар и не като онези от журналите за бельо. Но кой би обикнал един аутсайдер като Камерън Улф?
Времето прекарано с книгата се оказа много приятно. Малка е и краят ѝ идва светкавично бързо. Върна ме във времената, когато проблемите ни меко казано не са били кой знае колко големи, но сме ги усещали едва ли не като края на света. 
Игрите, забавленията, необмислените лудории и суматохата, която сме нанасяли като тийнейджъри, без дори да искаме да я причиняваме, доставяха голям кеф на моето поколение. Сега покрай тези смартфони и куп технологии това е на път да поизчезне, но всеки би намерил нещо за себе си в "Аутсайдерът". Романът е част от трилогия, която със сигурност ще прочета.
Лична оценка: 7.5/10

Коментари