"Brahms: The Boy 2" или за отношенията между момче и неговата кукла

Помните ли филма на ужасите "Момчето" отпреди вече четири години? Оказва се, че аз да. Не че бях кой знае колко впечатлен, но историята за бавачка на кукла, явно се е сторила интересна на крайния потребител и незачитайки моето мнение, режисьорът Уилям Брент Бел е създал продължение (ако позволите бърза вметка, тук искам да ви препоръчам негов филм от 2013-та, зовящ се "Wer", който е върколашки ужас).
Във втората част сюжетът ще е малко по-различен. Семейство се премества да живее в къща за гости в старинно имение, без да знае историята му. Не минава много време, когато майката започва силно да се притеснява - малкият ѝ син завързва странно приятелство с кукла, наподобяваща негов връстник. На всичкото отгоре се отнася към нея като да е жива и започва да я нарича Брамс.
Очаквам хорър заглавието, не чак с нетърпение, но смятам да му дам шанс. Виждам, че в актьорския каст личи името на Кейти Холмс, която не съм гледал никъде в последно време, но пък кой знае, тук жената може да покаже на какво е способна.
Най-големите ми притеснения са относно рейтинга на продукцията, който е PG-13. Но колкото и да ми е трудно, все пак ще пробвам да не се навивам негативно предварително.
Премиерата е на 21.02.2020

Коментари