Байерн - Шалке 5:0 (25.01.2019)

Гръмка победа с 5:0 и баварците вече дишат във врата на лидера РБ Лайпциг. Не ми се говори обаче за играта на любимия Байерн, превъзходството над жалкия отбор на Шалке бе очевадно.
Иска ми се да кажа няколко думи за отбора на гостуващия тим и няма сила на света, която да може да ме спре. Шалке изглеждаха като отбор от възможно най-долна аматьорска дивизия. Аз не можех да повярвам, че това са хора, които се познават. Които някога са играли заедно. Някои от тях сякаш виждаха футболна топка за пръв път. Срам и позор - само така мога да опиша представянето им. А това 5:0 бе просто едно помилване от страна на шампионите.
По едно време дори Тишански взе да дрънка някакви глупости от рода на, че с новия си треньор Шалке си върнали духа. Тозо човек имам чувството, че понякога не знае къде се намира. Та това е един страхлив и разсипан отбор. Пълно посмешище, да ме извиняват феновете им.
Заповядайте видео:

Коментари