Бийтове на FL Studio 12

Пиша тази публикация, защото ми се иска да ви представя Soundcloud профила ми, където качвам и ще продължавам да качвам мои авторски рап бийтове, стига да успявам да направя още такива, разбира се. Инструменталите са правени на FL Studio 12, като изобщо не мога да кажа дори, че програмата ми е напълно ясна. Гледам в тубата видеа как се създава музика от много кадърни хора и понякога даже и не успявам да разбера точно какво правят. Менютата, които изкарват и настройките, които "пипат" са пълна мистерия за мен. Нищо не разбирам и от ноти, така че ако чуете случайно мелодия - на шано е!
Преди много години имах опит с FL Studio 7 и под имах опит, разбирайте гледах как един приятел си играеше с програмата. Наскоро реших, че ми се занимава и на мен, а си е едно добро хоби за разпускане, и се снабдих с дванадесетицата. И дори и това, което съм направил в момента е плод на някакъв вид играчка, защото сигурно три пъти я инсталирах и деинсталирах пустата му програма, без да направя нищо, и се зарекох, че след четвъртия инстал няма да я махам повече, преди да измъдря нещо.
Надявам се бийтовете да ви допаднат. Приемам критика, хокане, съвети и всякакви други отзиви. Даже ако някой се сети да даде и подходящи линкове към уроци или нещо подобно, ще съм много благодарен. Имам мнооого да уча, ако изобщо продължа, но пък и целта ми не е да се занимавам професионално, така че ще цъкам от време на време.
А ако някой вземе, че се прехласне, може да ме последва :)
Иначе е добре да се знае, че бийтовете са за свободно слушане и всеки, който пожелае може да направи рап парче върху някой от тях. Ритъм имат, това го гарантирам! От своя страна пращам MP3 или защо не и бийта както си е в FL формат, за да го доукраси или пък промени всеки както си пожелае. Без претенции съм. Ще се радвам, естествено, ако някой пожелае да запише парче върху мой инструментал. Ако ще да е и в домашни условия.
Ето ги и въпросните бийтове:

01. Ядрен реактор

02. Насред разруха празнична заря

03. Ясен мрак

04. Празни страници

05. Сънища размътени

06. Нощна смяна

07. Контролиран взрив

08. Остър завой

09. Удар под пояса

10. Прераждане

11. Крясък

И докато не съм забравил - има лимитирана серия дискове, че който иска да звънка, да му пращам. Чакайте! Сега се сетих, че записвачката ми не работи. Но пак има вариант! Купувате си диск, записвате си свалените бийтове и воала! От това по-лимитирано, здраве му кажи :)

Коментари