Skinny - За машините и хората (2019)

Питате се кой е Skinny? Вече съм разяснявал въпроса и дори споделих част от творчеството му точно на територията на този блог: РАП МУЗИКА ОТ ДЕВНЯ - НА ПРИЦЕЛ Е SKINNY. Сега младият рап изпълнител пусна нов солов албум, озаглавен "За машините и хората". Сигурен съм, че самият той е изстрадал заглавието, понеже е осъзнал, че от нас човеците вече се иска да сме перфектни като роботи, сякаш не е допустимо да правим грешки. А и замислете се - бачкаме луди часове и смени, че да имаме някой лев, колкото да оцеляваме. Ситуация добре позната на средностатистическия българин. Но дори и така, трудно ще се превърнем в машини.
Тавата включва дванадесет трака, излезли изпод шапката на Real Beat Network. От сайта са я пуснали за свободно сваляне - ИЗТЕГЛЕТЕ ОТ ТУК. Лично аз ви препоръчвам да прослушате албума, защото знам, че е правен за феновете. Не за пари. Не за лайкове. Не изпълнителят да се прави на интересен. Не! Skinny е човек обичащ стила и това е неговия начин да изрази чувствата си.
Прослушах пакета няколко пъти и ми хареса. "Интро", "КПС", "Недей", "Като мен", "Както трябва", "Selfdestruction" и "Бойко Борисов" са любимите ми изпълнения. Последното скоро се сдоби с клип, който любезно ще ви предоставя:
И за финал ви оставям с едни от римите, които ме изкефиха най-много в тавата:
"Постановка театър, кука пика срещу вятър,
пръскат си газ във очите - 'баси тежкия афтър.
Цял свят ни се смее, после 'що тъй се случи?
Трагично като знам, че ще го разказвам на свойте внуци."
От кой трак ли са? Слушайте и разберете.

Ето го ви и линк към ютюб канала на лейбъла - RealBeat Network.

Коментари