Немският рап е сила голяма

Доста отдавна слушам немски рап, като колекцията ми от пълни дискографии на изпълнители от Германия е бая големичка вече. Не всичко излязло ми допада, разбира се, но като цяло съм доволен, понеже когато ми се дослуша нещо качествено и здраво като звучене, без лиготии, то немският рап е правилен избор. Тамошните рападжии редят яко, езикът е твърд и подходящ, бийтовете им са резачки и като цяло надъхват здраво. А от едно известно време насам и клиповете им хващат окото, да не кажа, че са великолепни. Някои хора, може би, биха били недоволни, че в траковете на немските артисти почти няма пеене, като това се отнася за цели албуми - говоря за рап захапки в куплетите и рап трошачка в припевите. Повечето действат на този принцип, но на мен не ми пречи ни най-малко.
Сега с удоволствие ще ви представя двадесет на брой рапъра, които наистина ме радват с творчеството си. Някои са вече от старата школа, други са пресни пресни и аз ни най-малко не ги деля, това предлага поджанрово разнообразие и е добре за културата. Приятно гледане и слушане.

Kool Savas
Тоя много отдавна чупи вратове. Има един албум от по-старичките, който се зове "Tod oder lebendig" и за който мога да кажа, че съм слушал до откат. Но тази песен му е от новите.

Sido
Навремето беше като звяр, избухваше си с ена маска на череп. Сега поулегна, махна маската, но пак е мега як.

Xatar
Голям тежкар го раздава и му се получава.

Capital Bra
От изълнителите, дето си припяват и влиза сравнително леко. Но се запомня, 'щото е куул.

AK Ausserkontrolle
Тежката артилерия, нищо че е от новите лица.

18 Karat
Буквално онзи ден му слушах "Geld Gold Gras" и ме отвя. И тоя е фен на маските.

Kontra K
Прекрасен глас. Не просто законтря, а пее.

Olexesh
Представям ви една от по-мелодичните му песни, иначе троши ребра.

Fler
Приятен флоу и рап без напъни. Резултатът е превъзходен.

Haftbefehl
Тежък клип предстои да видите. Нормално, изпълнителят е хардкор.

Hanybal
Човек на Haftbefehl е. Лудница е тука, нищо че почва като българска народна песен.

Bonez MC & Raf Camora
Тези двамата сцепват жестоко. Албумите им гърмят, като всичките им песни са на много високо ниво.

KC Rebell
Едно от последните му изпълнения е приятно закачливо. Кефи ме.

PA Sports
Много голям. Направо ще ви пусна два клипа, като във втория тракът е с KC Rebell.

Kianush
Блестяща визия и глас мечта. PA Sports и той нареден тука.

Kurdo
Отскоро го слушам. Баса бичи яко.

Came
Пак твърд стил. Пак тип с маска.

SSio
Я, я! Тоя к'ъв образ и тарикат е само. Мазало!

Veysel
Време е пак да се поразпеем. Супер вокал.

Bushido
Тежък звук и безкомпромисно изпълнение.

Айде и един бонус. Дет' се вика без пари. Да се почувствате специални :)

Kollegah
Въпреки, че изглежда готов да набие или разстреля някого, спокойно - рапър е. От добрите.

Не претендирам за изчерпателност. Много от изпълнителите в Грермания не съм ги слушал, така че там не мога да коментирам. Но тези са предостатъчни, че да се отдадете на дълго време слушане на корав рап.

Коментари