Книжни поредици: Част 3 - движа ги яко

Дойде времето и за последната част от серията публикации за книжните поредици, с които съм имал вземане даване. Първата бе озаглавена ПРЕКЪСНАТИ. Във втората ви занимавах с, тези които са вече ИЗЧЕТЕНИ. Като бонус ще ви дам линк и към текста ми с любимите ми персонажи, тъй като се получи, някак без да искам, че те все са герои от поредици - ОБРАЗИ ЗА ЧУДО И ПРИКАЗ. А сега ще стане дума и за тези, които са в процес на прочитане. Което ще рече, че са много яки и бих ги препоръчал на всеки книгоман.

Серия "Детектив Хари Бош" от Майкъл Конъли
В момента чета "Горящата стая", която се пада част осемнадесета! Впечатляващо е, особено като се има предвид, че не съм попадал на компромисно произведение. Бош е ченге с мисия, вече пред пенсия, но какво съм тръгнал да ви обяснявам. Ето го ВСИЧКО ПО ТЕМАТА.

Поредица "Случаите на инспектор Хари Хуле" от Ю Несбьо
Преди около месец завърших "Леопардът", която като всички останали книги с централен персонаж Хуле, бе разтърсваща из основи. Авторът е много атрактивен за четене и често пъти пуща реализмът да ходи за зелен хайвер, хвърляйки алкохолизирания си инспектор в невъзможни ситуации, но е толкова главозамайващо добре направено, че номерът винаги минава. Може би ще откриете защо тук - ВСИЧКО ПО ТЕМАТА.

Поредица "Песен за огън и лед" от Джордж Р. Р. Мартин
Или също така позната, като "Игра на тронове". Три прочетени книги досега, като и трите съм оценил максимално високо. Какво повече да кажа, освен да ви оставя с ВСИЧКО ПО ТЕМАТА.

Серия "Приключенията на Ераст Фандорин" от Борис Акунин
Тук съм изчел до десета книга, която е "Любовник на смъртта". Руският автор е виртуоз, стане ли въпрос за контраста хумор - трагедия. Както всичко в книгите му върви леко, забавата присъства осезаемо и изведнъж, като цигански шамар от нищото, се случва нещо фатално и необратимо. Великолепна поредица, като ви препоръчвам да прегледата ВСИЧКО ПО ТЕМАТА.

Поредицата за Еркюл Поаро от Агата Кристи
Може би единствената поредица, където я чета разбъркано, но това тук не пречи особено. Иначе с тези книги разпускам перфектно. Леки са за четене и винаги съдържат в себе си мистерия, която често пъти е трудна за разгадаване. Ситуацията тук е от типа - знаеш какво ще получиш, ако отвориш книга с Еркюл Поаро и ако в момента имаш нужда от него, просто го направи. Ако ви се занимава можете да хвърлите едно око на ВСИЧКО ПО ТЕМАТА.

Айде и един лекичък бонус с книгите на Робърт Паркър, които също препоръчвам най-вече за разтуха. Харесвам поредицата с частното ченге Спенсър и въпреки, че засега съм я позанемарил, попадне ли ми някоя част, ще я изям на мига. Наскоро пък започнах серията за Съни Рандъл, отново частен детектив, но този път готина и независима дама. Добра е и понеже притежавам на книжен носител следващата част, то ще продължа с четенето. Ето го и ВСИЧКО ПО ТЕМАТА.

Та, това е с книжните поредици при мен. Има някаква заигравка, хич да не е. Надявам се все нещо да си харесате и да го "захапете" яко.

Коментари