Скоро писах за любимите ми РАП АЛБУМИ. Така се получи, леко без да искам, че публикацията бе ориентирана към фейсбук групата Йомрук Йощенещо, а че бе стилово по-специфична, това си се подразбира.
Сега наред са албумите от другите жанрове, които слушам, защото рапът ми е абсолютният фаворит, но разнообразието е нещо прекрасно, а аз съм широкоскроена личност.
Пояснявам: това са продукции скъсани от слушане! От първа секунда, до последната. Без превъртане, прескачане, без досада и мрънкане. Абе най-доброто. Според мен, де.
Чувствайте се поздравени с всеки един споделен трак!
20. Lazerdance - Future Generation
19. Stive Morgan - K 141
18. Lesiem - Mystic Spirit Voices
17. Trance Atlantic Air Waves - The Energy of Sound
16. Karunesh - Global Village
15. Magna Canta - Enchanted Spirits
14. Robin Schulz - Sugar
13. The Glitch Mob - Drink the Sea
12. Robert Miles - Dreamland
11. Oliver Shanti - Man Heaven Earth
10. Amethystium - Odonata
9. Deep Forest - Deep Forest
8. ATB - Future Memories
7. Amure - Deja Vu
6. Music Instructor - Electro City
5. Example - Live Life Living
4. Queen - The Works
3. Schiller - Weltreise
2. Eiffel 65 - Europop
1. Enigma - The Screen Behind the Mirror
А кои са вашите ТОП албуми?
Сега наред са албумите от другите жанрове, които слушам, защото рапът ми е абсолютният фаворит, но разнообразието е нещо прекрасно, а аз съм широкоскроена личност.
Пояснявам: това са продукции скъсани от слушане! От първа секунда, до последната. Без превъртане, прескачане, без досада и мрънкане. Абе най-доброто. Според мен, де.
Чувствайте се поздравени с всеки един споделен трак!
20. Lazerdance - Future Generation
19. Stive Morgan - K 141
18. Lesiem - Mystic Spirit Voices
17. Trance Atlantic Air Waves - The Energy of Sound
16. Karunesh - Global Village
15. Magna Canta - Enchanted Spirits
14. Robin Schulz - Sugar
13. The Glitch Mob - Drink the Sea
12. Robert Miles - Dreamland
11. Oliver Shanti - Man Heaven Earth
10. Amethystium - Odonata
9. Deep Forest - Deep Forest
8. ATB - Future Memories
7. Amure - Deja Vu
6. Music Instructor - Electro City
5. Example - Live Life Living
4. Queen - The Works
3. Schiller - Weltreise
2. Eiffel 65 - Europop
1. Enigma - The Screen Behind the Mirror
А кои са вашите ТОП албуми?
Коментари
Публикуване на коментар