Пълна гавра в BET-а

Не че се оплаквам, но утре ще ми се изтрие историята, а е хубаво това да се помни. От мен най-вече, вие защо четете си нямам никаква идея.
Че думата ми е - нама такава каръщина! Няма. Последните ми четири фиша у BET365 си приличат по едно - във всеки един от тях ме дъни по един мач. Играя осем мача - дъни ме един. Играя три - пак ме дъни един. И два само да пусна, ясно ви е какво ще се случи.
Ето снимков материал с по кратко разяснение. Ще уточня, че и в четирите случая играя в права колонка.

Това е от седми октомври, което се падаше неделя. Пускам три хикса и хващам коефициент 41. Двата равни ми излязоха и испанският мач беше последен. Обаче греда.

Отиваме на двадесети, събота. Пак три хикса, като този път се събира коефициент близо 46, което никак не е зле. Пак двата вече са излезли и чакам Шалке - Вердер да ме ощастливи. Ама няма никой.

Ден по късно, в неделя, пускам три хикса и една единица. Коефициентът е 100, но този път залагам 1,61лв. Имах 61 с'тинки дето се размотаваха излишно и ме дразнеха. Тъй де - двата равни излизат, а Евертън бият Кристъл Палас с голове в 87-ма и 89-та минута. На косъм да излезе третият. вярно, че единицата ми също излиза с триста мъки, като Интер бият Милан с гол в края, но все пак тръпката е кофти.


Стигаме до двадесет и трети, демек вчера. Осем мача играх с общ коефициент 89. Е пак един мач не ми излиза и оставам с пръст в уста. Че са слаби Манчестър Юнайтед, слаби са, ама един хикс у дома да не могат да врътнат..

Като теглим чертата - сметката ми набъбна с нула лева. Нула лева ми влизат и в джоба.

Коментари