Любими моменти от любими сериали: "Game of Thrones" Season 7

Край! И аз вече мога да бъда наречен обикновен човек - най-накрая изгледах седемте сезона на  най-великия фентъзи епос в историята, озаглавен "Игра на Тронове". Единственото лошо е, че сега трябва да чакам осми сезон наред с всички останали фенове. Е, и аз разбрах какво е усещането...
Няколко думи за седми сезон, но генерално, понеже не ми се навлиза в подробности. Не е най-добрият, но безусловно е най-мащабен, най-бюджетен и най-зрелищен.
А че има какво да се види в него се потвърждава и от подбраните от мен клипове. Припомнете си тези невероятни моменти.

Започвам с един от най-симпатичните персонажи в поредицата - този на Самюел Тарли. Обучението му за майстер включва и това...

Намира се лек за драконовата люспа на Джора Мормон. Процедурата обаче е болезнена.

Един от най-мощните моменти в сериала. Дали Аря среща Нимерия?

Аря срещу Бриен от Тарт. Дъщерята на Едард Старк изглежда е вдигнала левел петстинхиляден.

Брон не се бои от дракони.

A bear. Big fucker!

Ордата на Нощния крал изглежда непобедима.

Ето как се трепе дракон.

Добър аргумент в полза на твърдението, че Белите бродници съществуват.

Персонажът на Теон Грейджой е развит перфектно. Тук той се застъпва за сестра си Яра.

Смъртта на Кутрето.

Валът вече го няма.

Най-ми е интересно да разбера какво ще предприеме Джайм Ланистър след разногласието си с Церсей. Отговорът обаче ще е 2019-та.

Коментари