Петък точно в пет (Сезон 4)

Много се кефя на актьора Китодар Тодоров. Въпросният е участвал в някои пълнометражни филми, като последния, който гледах бе недотам задоволителния "Летовници". Мисълта ми е, че не всичките му роли ме къдрят на макс, но пък оценявам страхотните му изпълнения, като например това в "Слава".
Кито взема участия и в нашумели сериали. Например имаше малка роля в "Под прикритие", а наскоро завърши първи сезон на чудесния "Скъпи наследници", където той се включва сравнително късно, но с твърда решителност влиза в ролята на ченгето Чавдар Колев. Ролята е изиграна перфектно.
Но освен всичко друго Китодар Тодоров пуска и клипчета в тубата, като най ме радва поредицата "Петък точно в пет". В нея чрез ирония и сатира той често усмива ситуации, над които ако се замислим обаче, може да се окаже, че са си направо трагични. А разсъжденията му са неповторими.
Приятно гледане!

Промо

Болница на края на града

Емоционална катастрофа

Сошуъл нетуърк

Устата ми хубава, очите ми...

Първа радост е за мене

Апартамент в надежда

БГ календар

Обратно броене

Анатомия на модела

Упражнения по гравитация

Завръщане в бъдещето

нЕкои съображения

Коментари