Топ 25: Филмите от 2017-та, които не харесах

Не че има кой знае какъв смисъл от такава класация, но любовта ми към подредбите надделява в случая. От заглавието е ясно за какво става въпрос, като този път реших да се въздържа от крайни определения като тъпи, малоумни, дебилни и... абе сещате се. Така че го смекчих и с по едно две изречения ще кажа кое къде не ми допада. Запазвам си разбира се правото и нищо да не обяснявам, като просто изръся някоя глупост.
Ако не друго, то поне ще се насладите на снимковия материал. В изобилие е.

25. Blade Runner 2049
Нищо общо с класиката на Ридли Скот. Дани Вилньов е направил муден и протяжен филм, който заслужено потъна.

24. Murder on the Orient Express
Не усетих атмосферата от книгите. А и това не е Поаро, а някакъв побесняващ от време на време дядо.

23. Lady Bird
На момичета в определена възраст би трябвало да се хареса. Пак не е сигурно.

22. Atomic Blonde
Чарлийз Терон, колкото и да е готина, не е Киану Рийвс. И това определено не е женската версия на Джон Уик.

21. Flatliners
Няма я провокацията. Няма я тръпка. А сюжета предполага, че трябва да са там.

20. Justice League
Драснал съм нещо си по въпроса ЕТО ТУК.

19. Despicable Me 3
Мнението ми се мъдри ЕТО ТУК.

18. Transformers: The Last Knight
Повече за шитнята на бай ти Бей ЕТО ТУК.

17. Underworld: Blood Wars
"Аргументирал" съм се подобаващо ЕТО ТУК.

16. Okja
Много шарения, много кич. При мен и драмата не сработи, а не съ чак толкова коравосърдечен.

15. Diary of a Wimpy Kid: The Long Haul
За Дръндьо имаше два по-стари и доста по-интересни филма. Тук са сменили актьорите и подхода. Не се е получило.

14. The Bye Bye Man
Идеята не е лоша, но актьорите и реализацията са. Получил се е изтъркан евтинджос.

13. Rezident Evil: The Final Chapter
Отразил съм и този фил с клошарска визия ЕТО ТУК.

12. Thelma
Филм за критиците. Те обичат да виждат символиката, да анализират, да интерпретират.
А всъщноост това е филм, за който не си струва да се говори. Не си струва да се пише. Не си стува изобщо да се гледа!

11. Anabelle: Creation
Взе да ми писва от скърцащи и затварящи се от само себе си врати. Малко вероятно е този филм да уплаши някого.

10. Breathe
Лесна роля за Андрю Гарфийлд - изкара я лежешката. Не ме трогна нещо тази историйка за домакини.

09. The Lego Batman Movie
Прочетете защо ЕТО ТУК.

08. xXx: Return of Xander Cage
Драсканиците ми фигурират ЕТО ТУК.

07. King Arthur: Legend of the Sword
Уникална издънка за Гай Ричи. Филмът е плачевен.

06. Stronger
Много драма, много нещо. Пресилена обаче и манджата е пресолена.

05. The Space Between Us
Цял космос се е чучнал да пречи на тази любов. Иначе филмчето е недъгаво.

04. War on Everyone
Може да прочетете мнението ми ЕТО ТУК.

03. Mother!
Дарън Аронофски дава първи признаци за слабоумие. Дано призведението му да обере де що има златна малинка.

02. Защитники
Руска супергеройска нелепица. Стойте настрана.

01. A Ghost Story
За да изгледате този филм трябва да се подложите на няколко леки процедури. Първо оперативно трябва да бъдат отстранени всичките ви нерви и после за по сигурно да ви направят лоботомия.

Казано най-просто, това са филмите от миналата година, които не бих си причинил повторно. Да се знае.

Коментари