Paranormal Activity (2007)

Самият факт, че филм с бюджет от 15 000 долара си докарва ей тъй, между другото,  приходи от порядъка на  над 190 долара по цял свят,  говори предостатъчно. Това е колосален успех и най-логичното нещо на света е човек поне от любопитство да види за какво става въпрос.
Много ужаси и психотрилъри съм изгледал и не помня друг освен френския "Мъченици" да ми е подействал толкова подтискащо.
В "Паранормална Активност" през цялото време главни действащи лица са точно двама души. Имаме една активна врата и домашна камера. Заснет скапано, прилича на любителски експеримент.
Може би неследвайки инструкциите направих фаталната грешка да го гледам сам и на тъмно, като за капак го пуснах малко след полунощ.
Същата вечер бях толкова наплашен, че почти не спах. Дори се двоумях дали да не оставя крушката светната. Трагедията се състои в това, че на следващата вечер още ме държеше и в резултат едва едва съм дремнал.
Добре, че бях в платен отпуск , когато тази житейска драма ме застигна, че не знам как щях да отида за дневна смяна след две безсънни нощи.
Въпреки яростните критики и злобни майтапи по адрес на лентата, аз останах предоволен. Определено ми въздейства.
Лична оценка: 7/10.

Коментари