Любими моменти от любими филми: Johnny English (2003)

Наскоро разбрах, че снимките на третата част за агента от MI7 Джони Инглиш, с участието на живата легенда Роуън Аткинсън, вече са започнали. Поради тази причина реших да си припомня филма от 2003-та и с невъобразимо удоволствие мога да кажа, че не е мръднал.
Няма друга комедия, която да съм гледал няколко десетки пъти от създаването и, и на която все да съм се смял с глас. Класна пародия, която ще остане вечна.
Забавните моменти са неизброими, актьорите се справят съвършено, а саундтракът е божествено явление, което носи небивало наслаждение. Подбрал съм пет момента, за които не мага да кажа, че са ми най-любимите, понеже всички сцени са ми такива, но със сигурност са брилянтни.

Началото на лентата е повече от култово. Джони Инглиш е безгрешен!

Сцената на гробището. Джони Инглиш "разконспирира" коварен престъпен план.

Изключително много ме радва моментът с отстраняването на Инглиш от случая. Агентът ходи под дъжда, а за музикален фон имаме великолепна музика, отразяваща тъжното настроение...

Идва ред за връщане в играта! Лорна Кембъл съумява да увери Джони, че има какво още да даде на родината си.

За финал оставих каламбура с фалшивия архиепискип на Кентърбъри.

Скоро смятам да постна и едно старо мнение на "Johnny English Reborn", което съм писал в годината на излизане на продукцията. Ясно е, че дните до премиерата на третия филм са доста, насрочена е за октомври 2018, но не ни оства нищо друго освен да чакаме, припомняйки си приключенията на неособено ориентирания агент на британските тайни служби.

Коментари