The Big Bang Theory (Season 10)

Ако някой ме пита, бих казал, че десет сезона за един сериал са прекалено много. Но в случая с "Теорията за големия взрив" съм на коренно противоположно мнение и ако шоуто продължава с тези си темпове, няма да имам против ако ги докара и до двадесет.
Кои бяха акцентите в сезона?
Пени и Ленърд се ожениха отново, този път с церемония и както си му е редът;
Интересни бяха закачките по повод изчезването на бащата на Ленърд и майката на Шелдън, между които явно имаше нещо мимолетно;
Шелдън, Ленърд и Хауърд изобретиха нещо си, не ме питайте сега какво, което предизвика интерес и военните ги накараха да го смалят, че да могат да го ползват. Сдуханият военен, който им бе началник на проекта го изигра по блестящ начин Дийн Норис, който бях гледал досега само в "Breaking Bad". Закова ролята;
Раджеш стана независим като отказа огромната финансова подкрепа на баща си;
Хауърд и Бернадет се сдобиха с кресливо бебче;
Ленърд и Пени заживяха заедно. Без Шелдън;
Шелдън и Ейми заживяха заедно!
Долу горе това се случи в епизодите, само че обилно поръсено с много сърказъм, ирония, лафчета, шеги и какви ли не ситуации, предизвикващи смях. Любими персонажи ми бяха Раджеш и Стюарт, които са абсолютни дебили, а образът, който ме дразни доста е този на Бернадет. Гадно гласченце, което ми е престорено и в тихия и шумния регистър, а неправдоподобния и плач, когато се налагаше, също не ми допадна. Но и тук нямам право да мрънкам много, защото съм убеден, че изпълнението на Мелиса Рауч не е резултат от слаба игра, а абсолютно нарочно поведение и търсен ефект.
В никакъв случай не бих нарекъл сезон десет най-добър досега. Това е и доста трудно изпълнимо при положение, че първите четири сезона са си брутална класика. Обаче пак си бе свеж и забавен, което говори само едно - поредицата е стойностна.
Лична оценка: 7.6/10

Коментари