Knight and Day (2010)

Неясно защо си причиних това мъчение. Не ми е известно да съм мазохист, но воден от вечните си оптимизъм и позитивна настройка се подлъгах жестоко, като си помислих, че "Истинска измама" ще е ако не друго, то поне начин за разпускане и забавление.
Обаче НЕ!!!
Филмът е банален до болка. Измислен отвсякъде, дори талантът на Том Круз не може да го изкара от тинята на посредствеността.
Най-дразнещото нещо бе Камерън Диаз. Отвратително преиграваща във всяка една сцена, пресъздава образ познат ни до втръсване и изтъркан до няма и къде.
Друг от актьорите, който изглеждаше неописуемо нелепо бе Питър Сарсгаард, изпълняващ още главната роля в приличния психо трилър "Сирак". Но в "Knight and Day" винаги когато се покажеше в кадър направо ми се драйфаше.
Че не е от най-глупавите филми, не е. Но можеше да е много по-добре направен. Ефектът върху мен беше обратен - вместо да ме забавлява ми подейства отегчително.
Лична оценка: 3.8/10

Коментари