Them (2006)

Отново среща с любимия жанр - ужас.
Понеже считам, че съм изгледал почти всичко заслужаващо си в тази категория, се наложи да се ровя из форуми търсейки добри отзиви за някой филм, който случайно съм пропуснал. И усилията ми дадоха плод.
"Те" - румъно-френска продукция, която съм пропуснал, а и с доста добри отзиви.
От самото заглавие става ясно около какво ще се върти филма. Да, точно така, около "Те". Но кои са "Те"?
Нямаше как да знам. А трябваше да разбера.
Те - обвити в мистерия.
Те - идващи по здрач.
Те - смразяващо истински и плашещи.
Чудовища ли са? Духове, призраци или митични същества?
Такива въпроси изникнаха в главата ми след прочитането на резюмето и след изгледаните първи 20 минути на филма.
Надявах се отговорът да е оригинален, че дори и да нямаше конкретен отговор нямаше да се разочаровам. Но споменатото разочарование дойде от факта, че от средата на филма много добре се разбира кои и какви са "Те" и голямата мистерия обещавана от заглавието в голяма степен пропада. Както и да е, ще се преживее.
Не ми хареса още времетраенето на филма. Прекалено кратък. Час и петнадесет минути има няма и свърши.
Определено обаче продукцията не е пълна загуба на време и при добро желание може да се види. Имаше си ги стряскащите моменти, макар и без много кървища, но те не бяха и нужни.
Гледайте го и вижте кои са Те(я).
Лична оценка: 5.3/10

Коментари