Spider-man: Homecoming (2017)

Доволен съм. От отношението и реакциите на феновете. От добрите ревюта на критиката. Но най-вече от самия филм - надмина вдички очаквания.
Харесвам всички филми за Човека-паяк, с изключение на третия на Сам Рейми. Тоби Магуайър не ми е любимец, но се търпеше. Двата с Андрю Гарфийлд ме кефят също. Обаче пред това да има трети с него, предпочитах нова версия с нов актьор, която да е свързана по някакъв начин с Отмъстителите. Крайният продукт е възможно най-добрият вариант, поднесен по възможно най-добрият начин.
За Том Холанд нямах никакви съмнения. Още в уникалния "Captain America: Civil War" стана ясно, че момчето е точен избор. Имаше там някакви плахи критики от разни заблудени индивиди, но след "Спайдър-мен: Завръщане у дома" би трябвало вече и те да изчезнат. Страхотен Питър Паркър с реални тийнейджърски проблеми, но без излишен акцент върху драмата. Чудесен Спайдър-мен, с иновативно технологичен костюм, че да е в крак с времето.
Робърт Дауни е брутален. Играе Тони Старк с лекота и завидна вещина. Ролята му е важна и въпреки, че появата на Железния човек винаги е куул, това все пак е филм за друг супергерой. В тази насока не е допуснат гаф.
Джон Фавро ми беше готин, Мариса Томей е страашна, а вдички други от училището на Питър Паркър бяха забавни.
Продукцията е много смешна. Филмите на Марвел винаги изобилстват от шеги и закачки, но тук нещата са на макс. Вдичко се е получило. Майтапите са изключително сполучливи и присъстват в много от сцените.
Злодея размазва. Лешояда без проблем можеше да е един от многото посредствени лошковци на Марвел, но благодарение на сполучливия сценарий и най-вече на стоманеното изпълнение на големия Майкъл Кийтън, сега определено ще се помни дълго време.
Нямам какво повече да дибавя. Всичко в лентата работи. Добра визия, зашеметяващ екшън, дори 3D-то ми хареса... Оказа се даже, че Джон Уотс не ми е непознат като режисьор ами съм гледал неговия "Clown" от 2014-та. Наистина съм впечатлен от това как се е справил с новия филм за Спайди.
Лична оценка: 8.4/10

Коментари

Публикуване на коментар