Resident Evil: The Final Chapter (2017)

"Заразно зло" никога не е била сред поредиците, за които ми пука, но все пак съм изгледал всичките филми. Колко ги помня е друг въпрос, обаче съм съгласен с всеобщото мнение, че след първата, нито една друга част не става. Не съм фен на режисьора, не ме кефи и Мила Йовович, така че заглавието го изгледах от нямане какво по-интересно да правя.
"Rezident Evil: The Final Chaptet" е уж последния филм от сагата. Искрено се надявам това да е така, защото поредицата няма какво повече да предложи, нито идеино, нито дори и в чисто развлекателен план.
Хубаво е, че в тази последна глава има много действие. Ръкопашен бой, престрелки, клане с ножове, зомбита, разнообразни монстъри. Нищо не е чак толкова добре заснето, но това се компенсира с количеството. Хареса ми донякъдр и прашната визия, за този бюджет не е чак толкова зле, стига да се примирите с факта, че лъха на евтино. И долу горе това е, нищо друго не ми хареса. Доста неща не ми бяха напълно ясни, но това се дължи на забравените предни филми. Такава ще е съдбата и на този, със 100% сигурност.
Лична оценка: 4.6/10

Коментари