Wonder Woman (2017)

В опитите си да настигнат количествено и качествено конкурентите си от Марвел, DC вече направиха няколко сериозни издънки. "Green Lantern" бе провал, на който не се обърна чак такова внимание. "Batman v Superman: Dawn of Justice" обаче бе брутална обида за всички фенове, както и за можещите да разсъждават поне на примитивно ниво индивиди. "Suicide Squad" изобщо не беше толкова зле, там обаче за зла беда се изгавриха с образа на жокера жестоко.
Най-новото заглавие от тази комиксова вселена се зове "Wonder Woman" и може да се каже, че филмчето е приятно, леко и съм сигурен, че ще позволи на феновете да дишат по-спокойно. Не че става въпрос за нещо невиждано - "Жената чудо" е повече от стандартна ориджин стори за супергерой. В случая супергероиня. Продукцията играе на сигурно и не поема никакви рискове в каквато и да било насока. В интерес на истината от DC не могат да си позволят повече рискове.
Сюжета е стандартен и опростен до безобразие. Това никога не ми е пречело. Визията на места е зашеметяващо добра, а бойните сцени ме изкефиха, защото бяха подпомогнати от як саундтрак, като най-вече се открояваше познатата ни мелодия, използвана още от филма "Батман срещу Супермен". Другото, което ми хареса в битките бе, че ми напомниха на тези от "Мъж от стомана", където Супермен се млати с генерал Зод и част от бойците му. За жалост в "Жената чудо" екшъна е много по-малко в сравнение със споменатия преди малко филм. Искаше ми се да има още. Между другото ситуацията със злодея не е особено розова също.
Най-големите плюсове на заглавието - Гал Гадот и Крис Пайн. Гадот е невероятно красива и излъчва уникален сексапил. Комбинацията от наивност и борбена непримиримост в характера и работи на всички нива. Ролята е закована.
Пайн ме изненада. Не очаквах във филм за супергероиня да има друг толкова добре развит персонаж. А химията между двамата е осезаема.
Лична оценка: 7/10

Коментари