xXx: Return of Xander Cage (2017)

Ето я породата филми, които са ми любими за анализ. Понеже не ме бива в анализа, а при тях нямаме нищо за анализиране.
Банда лоши се появява с гръм и трясък на събрание на секретна организация и освен, че ступва членовете и, краде предмет наречен "кутията на пандора", който е свръх опасен. За да се предотвратят катаклизмите се налага Ксандър Кейдж да се завърне на бял кон и да открие пустата му кутия. Или по-точно казано да срита малко задници, да грабне момичето и да изглежда готин докато го прави.
Кейдж и неговия екип се захващат със задачата, но се оказва, че лошите не са чак толкова лоши, добрите не чак толкова добри, следва много, ама много екшън, няколко каращи те да се цапнеш по челото обрати и финиш - филма приключва.
Актьорската игра е безобразна. Дървен диалог все едно гледаш филм с български дублаж по произволна наша телевизия.
Всеки от персонажите се прави на тежък дори и в ситуации, които не го изискват. Пускат се тъпи лафове, а след това тези тъпи лафове се повтарят като затапка.
Има няколко екшън момента, които си струват, като най-много ми харесаха сцените с Дони Йен. За боя говоря, че иначе щом отвореше уста и ми се приплакваше.
Вин Дизел на места беше абсурден. Гадното му гъгнещо гласче ще ме преследва в кошмарите ми дълго време. Самюел Джаксън не успя да ме издразни, което си е изненада, а Нина Добрев беше сладурана.
Накрая се появява и лошо гледащият Айс Кюб. И защо да не се появи!? Не вярвам да е имал нещо по-важно за правене. Хип хоп кариерата му отдавна замря, филмите, в които се снима напоследък не са нищо особено. Така че, да, тука му е мястото.
Лична оценка: 3/10

Коментари