Guardians of the Galaxy Vol. 2 (2017)

Почти не помня "Пазители на Галактиката" от 2014, който беше доста възхваляван. Спомням си само, че ме остави с усещане от типа "става, ама не е кой знае какво".
Историята сега се повтаря и още с излизането на втора част величаенето започна. Този път смея да твърдя повече от заслужено. Филма има типична за летен блокбастър лека историйка, която обаче позволява развитие на героите. Няма ощетен персонаж, всеки се изявява някак. Разбира се зрителя сам избира на кой да симпатизира и ме съмнява, че най-големите любимци на публиката ще са Ракетата и бебето Грут. Поне мен ме изкефиха най-много.
Визията е абсолютен връх. Въображение и епика в такъв мащаб са леко прът'снителни. Хумора е болезнен за стомаха, екшъна - изключително зрелищен, а музиката прави половината филм. Нещото, което ме изненада беше драмата - наситена и работеща. Злодея също е сред плюсовете, които си заслужават споменаването. Колкото и захаросано да звучи, просто всичко си му е на мястото на "Пазители на Галактиката 2" и това го превръща в задължителен за гледане.
От Марвел продължават тенденцията да правят все по-качествени продукции и се усеща как лека полека затварят устите и на най-задръстените си критици. А на мен пък ми се догледа отново първа част.
Лична оценка: 8.3/10

Коментари