The Strain Season 3

Сещам се с какъф кеф изгледах сезон първи. Помня и как го препоръчвах наляво надясно... И там нещата си бяха добре, ужас както си трябва.
Втори сезон се усети осезаемо по-слаб. Някак си го преглътнах.
Ама тройката вече е абсурд. Дали няма отпуснати повече пари за продукцията, но много лошо цъфнаха кофти ефектите и то баш когато имаме масовки. Екшъна страда доста от това. Също когато по-мощните вампири покажат бързината си, изглежда направо нелепо.
Да не говорим, че много от сцените, които показват обстановката из градовете и целят да внушат разруха и отчаяние, по-скоро приличат на театър и зле скалъпена постановка. Сякаш човек вместо да се потопи в света на сериала и неговия реализъм, по-скоро знае, че гледа декори.
Една част от актоьрите играят вяло. Останалата - преиграват. Сюжета започва да се чуди накъде да поеме и понеже се размина драстично със случващото се в книгите,  започна и той да става на места абсурден.
Като казах актьори - много ме дразни Jonathan Hyde, който играе бизнес магната Елдрич Палмър. Е тоя дядко като вземе да се пъне да е злодей... Няма такава пародия - едни физиономии, едно пулене, мъка голема.
Изключително много ме дразни и момченцето (сега не ми се рови), дето играе сина на д-р Ефраим Гудуедър. Нещо гадна му е физиономията. А и е слаб актьор, личи отдалече.
Че покрай сезон първи се набутах и си купих и трите книги. Първите две са доста слабички. Третата не ми се почва.
Както не ми се почва и четвърти сезон, но понеже ще е последен, ще го изгледам с отвращение.
Лична оценка: 3.7/10

Коментари