Филмовите разочарования на 2019-та

Спокойно мога да кажа, че като цяло през миналата година се опазих от гледането на глупави филми. Да, тук ще ви представя петнадесет заглавия - все пак човек, колкото и да подбира, няма начин да не се натъкне на някоя простотия, но дори и в тази подборка не всички са чак ужасно зле. Някои ги включих просто, защото разочароваха на база големи очаквания. Това са няколко случая, които изрично ще упомена, а другото е пълен шит.
Ето ги и моите филмови несполуки от 2019-та:

15. Crawl
Спокойно може да си се гледа. Почитателите на хоръра даже ще го харесат. Самият аз го изгледах без досада... Добре де, като изключим един-два наистина несериозни момента. Очаквах обаче много повече. Ужас с крокодил-човекоядец, който е в пъти по-добър и горещо ви препоръчвам, е Rogue.

14. Terminator: Dark Fate
Отново - филмът става за гледане (предимно едно), но има ли човек на планетата, който да не е очаквал (много) повече?

13. The Dead Don't Die
Тук положението е малко по-различно. Черната комедия със зомбита ми бе интересна докъм средата, след което обратите много кофти влошиха крайния резултат. Имам предвид, че самият филм по време на гледане създаде в мен някои очаквания за по-нестандартен завършек, които изобщо не се оправдаха.

12. Gamini Man
Имайки предвид кой е режисьорът, нямаше начин да не очаквам нещо поне гледаемо. Брутална издънка, която не си струва да се гледа дори и пет минути. Дървен диалог и слаби ефекти. Смело пропуснете.

11. Child's Play
Новата версия на ужаса с куклата убиец не бе по вкуса ми. Тук може и грешката да е в мен, понеже никога не съм бил фен на поредицата.

10. Replicas
Харесвам Киану Рийвс, а и след уникалните му изяви в поредицата Джон Уик си мислех, че ще си подбира внимателно ролите. Този филм обаче е слабичък. Борави със сериозни теми, задълбава в тегава драма, а подходът му към тях е елементарен. Пък и не си дава достатъчно време, че нещата да не изглеждат претупани.

09. Godzilla: King of the Monsters
Не мога да кажа, че първата част от наскоро обновената поредица беше върхът, но да кажем, че по-скоро ставаше. Тук обаче имаме предимно врява, гюрултия и безкрайна дандания.

08. Rambo: Last Blood
Много хора се запитаха защо изобщо този филм съществува. Аз нямам отговор. Много обичам Силвестър Сталоун, любимец ми е, но тук издънката му е потресаваща.

07. Scary Stories to Tell in the Dark
Глупаво флмче за дечурлига, което създателите имат наглостта да представят за хорър. Даже не съм сигурен дори дали днешните деца ще се вържат.

06. The Intruder
Реших да го гледам заради Денис Куейд. Пичът обаче явно е жестоко пропаднал, та се е навил да участва в тази нелепица. И се пъне. И преиграва. Не че нещо в лентата работи, но е направо болезнено за гледане.

05. The Hole in the Ground
За тази идиотщина съм писал ТОЧНО ТУК. Даже и не помня точно какво, но няма да се повтарям, я!

04. Ad Astra
Отново изскачам с готов текст. Може да го прочетете ТОЧНО ТУК.

03. The Room
Хубава идея, която е можело да се осъществи и разгърне по къде къде по-добър начин. Сега филмът е вбесяващо прост.

02. 47 Meters Down: Uncaged
Първата част на филма си беше супер прилична. За жалост втората изобщо не я доближава като качество. Мега малоумен.

01. Eli
Донякъде добра история. Мистерия, която ни кара да тръпнем в очакване. И обрат, от който да ти се доще да причиниш болка някому. Образно казано, разбира се.

Та това са заглавията от миналата година, които ме разочароваха и ми дадоха повод да пия аналгин.  Не са толкова много, но ги има. Винаги ги има.

Коментари

  1. Щастлив съм, че са ми се разминали толкова много опасности.:) От коментираните гледах само Ад астра, Терминатора и Джемини мен, но ми бяха предостатъчни. Последният ми се видя като най-обикновен евтин екшън от репертоара на телевизия диема, на Терминатора заспах (прави си сметка), а Ад астра ме възмути до дъното на бездънната ми душа и заклех всички близки и познати за нищо на света да не дават пари за този филм на кино.:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Стоян Христов, с Уил Смит филмът е точно такъв, какъвто ти се е видял :) Терминаторът на места е много скучен - факт. За Ад Астра писах предостатъчно, чувствах се прецакан, че ми загуби времето. Добре поне, че го гледах вкъщи за без пари :) От всички други единствено Crawl може да ти допадне, при положение, че обичаш хорър.

      Изтриване

Публикуване на коментар