Ето ги! Най-глупавите филми от 2020-та година

Откъм филми миналата година беше... всички знаем каква беше и няма смисъл да обяснявам батака, на който всички станахме свидетели. Тук съм спретнал лека класация с най-големите тъпотии, които изгледах през 2020-та. Разбира се, нямаше сила на света, която да ме накара да си пусна идиотщини като "Dolittle", "Unhinged", "Mulan" или пък "Downhill" - за тях отвсякъде се чу, и то ясно и силно, че са супер зле. Както винаги обаче, поради заблуда, попаднах на няколко гнили заглавия, а други бях натоварил с определени очаквания. Те от своя страна не пропуснаха да ме разочароват, ей тъй, да ми е гадно ;)
Все пак ето я и подредбата:

12. The Banker
Ако сте афроамериканец, най-вероятно ще ви хареса. Ако се тюхкате колко са били онеправдани чернокожите в близкото минало, също може да ви допадне. Ако обичате хубави филми, не вярвам да го изтърпите.

11. Mortal
Норвежка продукция, имаща претенцията да е хем интелигентна, хем да предлага качествени гледки и ефекти. Не се подлъгвайте като мен, филмът е тотална щета. Особено зле са актьорите, които с всяка реплика ме вадеха от действието.

10. Irresistible
Тук се подлъгах по участието на Стив Карел. Това е от типа заглавия, които ще ви изгубят времето по най-лошия начин. Все пак можете да скучаете по хиляди други начини.

09. Come Play
Трудно мога да се сетя скоро да съм гледал по-неплашещ и едновременно с това по-напъващ се да е хитър хорър.

08. Follow Me
Тук случаят е малко по-различен. Филмчето по-скоро ми бе интересно. Но краят ме разочарова жестоко. Обратък, който създателите са избрали, според мен противоречеше на всяка логика.

07. Antebellum
Взе сериозно да ми писва от това да ми пробутват историята на поредните онеправдани чернокожи.

06. Amulet
Ако режисьорът се е опитвал да хипнотизира гледащите чрез използване на ултра бавно темпо, то поне при мен не му се получи. Скъсващ нервите от мудност е този пишман хорър. И изглежда да е правен от аматьори.

05. Grudge
Никога не си пускайте това недоразумение. Забравете, че съществува. Мерне ли ви се някъде, правете се, че не го виждате. Ясно?

04. Ятаган
Типично по нашенски - всичко, което е можело да бъде сбъркано, е сбъркано. Брутален криндж.

03. She Dies Tomorrow
Само с една гола идея не става нищо. Трябва си малко развитие на някъде, а тук такова няма да срещнете.

02. I'm Thingink of Ending Things
Случват се някакви неща. После други. Следват някакви странни събития. Всичко това е обградено от тонове монолог и диалог. И след на два часа мъка, тази жестока тъпня свършва. Без обяснения за каквото и да било.

01. Wonder Woman 1984
Това официално е най-тъпият филм по комикс, който съм гледал през живота си. В него има толкова много грешки и тъпотии, че на практика са неизброими. Злодеите не работят. Ефектите са смехотворни. Играта е слаба. Екшънът някак си е изпуснат. Какво по дяволите се е случило??? Някой изобщо има ли отговор?

Коментари